luni, 3 octombrie 2011

1 an de existenta APEC Romania !


Acum un an 15 economisti plini de entuziasm am infiintat APEC - Asociatia Profesionala a Economistilor si Contabililor din Romania. Nu a fost deloc usor. Suntem foarte diferiti unii de ceilalti dar acest lucru a usurat progresul ideilor. Am incercat sa va aratam ca suntem altceva, ca incercam sa fim o organizatie care "vede" problemele din sistemul nostru legislativ. Nu ne-am oprit la a constata aceste probleme, ci am facut si propuneri de modificare in sensul rezolvarii lor. Si vom continua sa facem asta.
Am fost invitati sa participam la Colegiul Fiscal. Am participat la conferinte, seminarii de specialitate, in calitate de lectori. Am participat la Conferinta Forum Invest unde am facut propuneri de simplificare a raportarilor pe care este obligat sa le faca un contribuabil.
Parteneriatul cu AvocatNet.ro ne-a dat posibilitatea sa scriem articole de specialitate si sa ne putem spune opiniile profesionale. Am avut deasemenea si privilegiul de a fi parteneri ai platformei "Initiativa-legislativa.ro". Am promovat pe aceasta platforma 3 proiecte :
- propunere de modificare a Legii 82/1991, a contabilitatii,
- propunere de modificare a Revisal ( registrul de evidenta a salariatilor ),
- propunere de modificare a Art. 115, "Ordinea stingerii datoriilor"  din Codul de Procedura Fiscala .
Aceste proiecte au fost trimise si autoritatilor competente, in procesul de consultare publica.
Pe de alta parte am incercat sa le oferim si membrilor nostri cateva beneficii cum ar fi :
- newsletter-e cu toate noutatile legislative si nu numai,
- pret preferential la achizitionarea certificatului digital calificat de la CertSign,
- pret preferential pentru achizitionarea pachetelor Legis Online de la CTCE Piatra-Neamt,
- pret preferential pentru seminarii si conferinte organizate de AvocatNet.ro, unde membrii APEC sunt lectori.
Ne gandim si la alte beneficii pentru membri. Asteptam si sugestiile voastre in acest sens.
Avem proiecte pentru viitor si vom incerca sa fim in continuare in pas cu noutatile, pentru a ne putea informa membri. Ne dorim ca actualii si viitorii membri sa fie activi, sa vina alaturi de noi si sa participe la activitatile permanente ale organizatiei.
Multe lucruri pot fi schimbate, trebuie doar sa fim perseverenti si sa venim cu solutii la problemele constatate.
Va asteptam alaturi de noi !

www.apec-romania.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu